تیکو

اخبار - عکس - فیلم - سرگرمی - هرچی بخوای

تیکو

اخبار - عکس - فیلم - سرگرمی - هرچی بخوای

سیندرلا؛ نیمه شب چهارشنبه به وقت نوکمپ


فینال لیگ قهرمانان 1999 همین جا برگزار شده بود. در همین استادیوم. برابر همین سکوها. همان شبی که بایرن مونیخ با یک گل از منچستر یونایتد جلو بود و عقربه ساعت جلو می رفت و جلو...


  ادامه مطلب ...

عکس خواهر و مادر نرگس محمدی

http://otaghkhabar24.ir/sites/default/files/styles/large/public/ddddd.jpg?itok=VHJJXaMW
 

نرگس محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

نرگس محمدی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. وی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور جدی سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

داعش به حیوانات موصل هم رحم نکرد + عکس


http://otaghkhabar24.ir/sites/default/files/styles/org/public/lt.png?itok=JmJPhkls

 

پایگاه سومریه نیوز با انتشار تصاویری از حیوانات سرگردان و کشته شده بر اثر شلیک انواع سلاح در جنگ بازپس گیری شهر موصل نوشت: حیوانات باغ وحش موصل یا بر اثر بمباران و موشک پراکنی ها کشته شده اند یا گم شده اند. تعدادی از آنها نیز از گرسنگی رمقی ندارند و در حال جان دادن هستند.

نقاشی عجیب از "سحر قریشی" + عکس

نقاشی زیر در صفحه اینستاگرام منتسب به سحر قریشی منتشر شد.